ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

خرید و فروش پیاز عمده + بهترین قیمت پیاز زرد

خرید و فروش پیاز عمده در بازار ایران با بهترین قیمت انجام می شود. پیاز زرد به دلیل مصرف بالایی که دارد مورد توجه بسیاری از خریداران می باشد.

خرید و فروش پیاز عمده + بهترین قیمت پیاز زرد

قیمت پیاز زرد

قیمت پیاز زرد را می توانید از سایت و مجوعه کشاورزی آراد استعلام بگیرید.  قیمت پیاز قرمز یکی از گران ترین قیمت ها را در بین انواع پیاز دارد. به دلیل این که این محصول در ایران نسبت به سایر نمونه ها کمتر کشت می شود. البته کشورهای مختلف به دلیل حجم بالای سفارش این نوع پیاز هم در گرانی آن دخیل هستند.

هر چه بسته بندی محصول پیاز بهتر و شکیل تر باشد در میزان فروش پیاز تاثیر بسزایی دارد. پیاز زرد همان کشمش طلایی است که بیشترین صادرات را در بین پیاز ها دارد از نمونه های پرفروش می باشد. کسانی که قصد دارند روی فروش پیاز زرد و سایز پیازها کار کنند کشورهای اطراف ما بهترین مورد جهت تجارت هستند. روش صادرات پیاز زرد در میزان فروش آن بسیار تاثیر دارد.

قیمت پیاز زرد صادراتی بر اساس میزان تناژی که درخواست می شود قابل تعدیل است. قیمت و نوع پیاز بستگی دارد به کشور مقصد، پیاز برای اروپا با برخی کشورهای عربی متفاوت است. مثلا پیاز زرد که عمان می خرد با کیفیت و قیمت پیاز زرد که روسیه می خرد فرق دارد.

همانطور که گفتیم، پتانسیل صادرات پیاز زرد بسیار بالاست، به همین جهت هر شخصی که قیمت ارزانتر با بسته بندی صادراتی بدهد، موفق تر است.

صادرات پیاز به عراق + پیاز زرد

فروش پیاز زرد عمده

فروش پیاز زرد عمده که در ایران تولید می شود بسیار مناسب است. کشور ما به واسطه دارا بودن اراضی وسیع کشاورزی بسیار، توانسته حجم زیادی از این اراضی را به کشت انواع پیاز اختصاص دهد. به علاوه سالیان بسیاری است که کشاورزان و باغداران مناطق بومی در شهرهای مختلف به کشت انواع محصولات کشاورزی پرداخته اند و بنابراین مناطق گسترده ایی در حال تولید انبوه این محصولات هستند.

تولیدکنندگان پیاز زرد تلاش کرده اند که بتوانند با خریداران خود مستقیما در ارتباط باشند. برای این منظور از طریق سایت های خود اقدام به عرضه و فروش اینترنتی آن به صورت عمده و مستقیم نموده اند.

اگر تمایل به تجارت در زمینه محصولات کشاورزی مختلف از جمله پیاز زرد دارید و معتقدید که فروش و حتی صادرات این نوع محصول می تواند تجارت پر سودی برای شما داشته باشد بهتر است درصدد تهیه آن به نازلترین قیمت باشید.

یکی از راه هایی تهیه ارزان پیاز زرد می تواند ارتباط مستقیم با فروشندگان دست اول که در زمین هایی با مساحت های بالا مشغول به کشت انواع پیاز هستند باشید.

خرید و فروش پیاز عمده + قیمت پیاز

خرید پیاز زرد عمده

خرید پیاز زرد عمده از طریق فروشنده ای دست اول این محصول قیمت تمام شده را برای شما کاهش دهد. قیمت خرید عمده پیاز زرد و طلایی در کشور ما با توجه به کیفیت تولید و  مدل آن نیز متفاوت می باشد . برای مثال قیمت پیاز طلایی زنجان و اصفهان درجه یک از همه ی مدل ها گران تر می باشد.

قیمت فروش پیاز عمده پیاز به فصل هم بستگی دارد و در برخی فصل ها که موقع برداشت پیاز است قیمت این محصول مناسب تر و در زمانی که تولید جدید می آید قیمت آن کاهش یافته و جنس های کهنه با قیمت کمتری در بازار به فروش می رسند.

فروش پیاز عمده باعث شده که افراد خریدار در تناژهای بسیار بالا با قیمت مناسبی محصول را خریداری کنند و به همین دلیل همه ساله شاهد فروش پیاز زرد توسط گروه کشاورزی آراد هستیم.

بسته بندی خوب برای پیاز طلایی باید دارای مشخصات زیر باشد برای مثال :

  • استفاده از افراد ماهر
  • توری های 20 و 10 کیلویی
  • درب توری باید توسط چرخ دوخت بخورد
  • بکارگیری توری استاندارد برای قرار گرفتن پیاز
  • استفاده از زبان ماشین حمل مناسب محصول

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.