ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

خرید و فروش پیاز سفید عمده ای

خرید و فروش پیاز سفید عمده ای که بالاترین فروش را در سال گذشته داشته در بین کشاورزان و تاجران رونق بالایی گرفته است. این پیاز در استان های مختلفی تولید می شود.

پیاز سفید عمده ای

پیاز سفید عمده ای در شهرهای تولیدکننده با بالاترین حجم ها به فروش می رسد. این مجموعه به عنوان مرکز خرید پیاز سفید انواع مدل مختلف این محصول را به صورت عمده در بسته بندی های متنوع از طریق خرید حضوری و خرید اینترنتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

شرکت تولید و صادرات پیاز سفید به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای سورت داری مجموعه ای از نیروهای انسانی برای سورت و بسته بندی پیاز بوده و تولیدات درجه یک خود را در بسته بندی مختلف و مورد نیاز مصرف کنندگان به اکثر نقاط جهان صادر می کند.

این مرکز با در اختیار داشتن بهترین ادوات کشاورزی محصول را از زمین برداشت و در کارگاه های سورت در مدل های مختلف و اوزان متنوع به بازار های داخلی و خارجی ارائه داده و در دسترس مشتریان قرار می دهد.

پیاز سفید + خرید و قیمت پیاز سفید عمده

فروش پیاز سفید

فروش پیاز سفید عمده صادراتی توسط نمایندگی های بزرگ این محصول انجام می شود که با ارائه ی بهترین و مرغوب ترین پیاز سفید به بازار های خارجی و ثبت سفارش آنلاین خدمات گسترده ای به خریداران در خارج کشور ارائه می کند.

علاوه بر این می توان به این نکته اشاره کرد که فروش عمده پیاز سفید صادراتی بدلیل حذف واسطه ها برای خریداران به صرفه تر بوده و هزینه ی اضافی در بر نخواهد داشت.

در فروش عمده پیاز سفید مرغوب از شهر های مختلف نظیر اصفهان، جیرفت، دزفول و ….در بسته بندی های 10، 15، 20 و 25 کیلویی به کشورهایی نظیر عراق، سوریه، ترکیه، هند، عمان، امارات و برخی کشور های اروپایی صادر می شود.
علاوه بر صادرات پیاز سفید درجه یک به دیگر کشور ها این مجموعه ی بزرگ صادرکننده سیب زمینی صادراتی و اعلا به کشور های مختلف بوده و در این راستا نقش موثر و مهمی را ایفا نموده است.

این مجموعه ی بزرگترین تامین کننده پیاز سفید صادراتی در کشور بوده و بیشترین میزان کشمش مرغوب از طریق این بازار بزرگ تهیه و به بازار های داخلی و خارجی عرضه می گردد. در این بازار بزرگ انواع پیاز سفید، زرد و قرمز و دیگر انواع کشمش درجه یک تهیه و به سایر شهر ها و کشور ها فرستاده می شود.

صادرات پیاز به ترکیه + پیاز سفید

خرید پیاز سفید

خرید پیاز سفید که از نوع پر مصرف و صادراتی می باشد از طریق سورتینگ های معتبر برای شما بهتر خواهد بود. در بزرگترین بازار پیاز در ایران انواع پیاز درجه یک از جمله پیاز سفید در بسته بندی های مختلف و اوزان متنوع بسته بندی و روانه ی بازا می گردد.

یکی از مهمترین درجه بندی در محصول پیاز مرغوب و سالم بودن و اندازه ی پیاز و یکدست بودن آن در بسته بندی است، این گونه درجه بندی در کیفیت و قیمت گذاری پیاز نیز تاثیر بسزایی دارد.

شایان ذکر است این مرکز معتبر به عنوان مجموعه فعال در زمینه ی فروش انواع پیاز صادراتی درجه یک در کل کشور فعالیت نموده و انواع نمونه های پیاز را به بازار داخلی و خارجی عرضه می کند.

قیمت خرید پیاز صادراتی و قیمت روزانه ی فروش آن در بازار های داخلی و خارجی بسته به نوع و درجه بندی و کیفیت محصول و نیز داشتن استاندارد های لازم بسیار متفاوت می باشد.

اگر مایل به خرید پیاز صادراتی و مرغوب هستید و جهت اطلاع از قیمت کشمش صادراتی با ما همراه باشید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.