ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

خرید و فروش فلفل دلمه ای رنگی عمده

خرید و فروش فلفل دلمه ای رنگی به صورت عمده در شهرهای مختلف ایران امکان پذیر می باشد. شهر اصفهان از مراکز اصلی تولید بهترین نوع فلفل دلمه رنگی در جهان است که سالیانه حجم بالایی از این محصول به کشور های اروپایی همچون روسیه صادرات می شود.

خرید و فروش فلفل دلمه ای رنگی عمده

فروش عمده فلفل دلمه رنگی

شهر اصفهان یکی از مهم ترین شهر های ایران است که به دلیل شرایط آب و هوایی ویژه، زمینه کشت انواع محصولاتی چون فلفل دلمه رنگی را فراهم آورده است. علاوه بر مصرف داخلی که برای این محصول وجود دارد، تقاضای بالایی نیز از سمت بازارهای خارجی، برای این محصول وجود دارد.

از میان تمامی کشور های متقاضی، کشور روسیه یکی از بزرگ ترین و مهم ترین بازار مصرف کننده به حساب می آید.

صادرات فلفل دلمه رنگی ایران به این کشور به طور مداوم هر سال انجام می شود. که با توجه به کیفیت بسیار بالای فلفل دلمه ایران همچون فلفل دلمه اصفهان، تقاضا این کشور رو به افزایش است.

ایران در زمینه صادرات فلفل دلمه رنگی به کشور روسیه، با محدودیت های زیادی چون وجود رقبای اساسی مواجه بوده است که این کشور ها مانند:

  • اسپانیا
  • هلند
  • کانادا

از رقبای اصلی ما به حساب می آیند. این کشور ها در سال های گذشته در صادرات فلفل دلمه رنگی موفقیت هایی داشتند.

اما خوشبختانه در این چند سال اخیر ایران رقابت را در دست گرفته و مستقل صادرات فلفل دلمه رنگی و سایر مناطق خود را به این کشور و سایر کشور های اروپایی انجام داده است.

 

خرید و فروش فلفل دلمه ای رنگی عمده

حجم فروش فلفل دلمه رنگی

کشور ایران در زمینه تولید انواع فلفل دلمه رنگی با گرید های مختلف، سایز و طعم متفاوت در میان سایر کشور های تولید کننده، سرآمد است.

اکنون بازار صادرات فلفل دلمه رنگی به کشور های اروپایی و آسیایی و همچنین سایر کشور های مصرف کننده، جای خود را پیدا کرده است و در این حیطه پیشرفت های چشمگیری را شاهد بودیم.

در سال گذشته طی برآوردی که از آمار گمرکات داشتیم، کشور های اروپایی با میانگین یکی از بازار های تراز اول برای فلفل دلمه رنگی بوده است. و در این میان صادرات انار ایران از سال۲۰۱۵ به بعد، چیزی حدود ۲۵٪ افزایش داشت که امیدواریم این میزان صادرات برای بازار های بزرگ اروپایی همچون روسیه افزایش داشته باشد.

موقعی که کشاورزان محترم، اقدام به برداشت فلفل دلمه هایی رنگی می کنند، آنها را در گرید های مختلف در کارتن های موزی به سالن های بسته بندی انتقال می دهند.

سپس بعد از اینکه محصول مورد نظر به سالن سورتینگ رسید، نیرو های سورت و بسته بندی، اقدام به سوا کردن آنها و سپس بسته بندی را انجام می دهند.

برای اطلاع از قیمت روز فلفل دلمه رنگی صادراتی می توانید با تیم فروش ما ارتباط بگیرید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.