ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

خرید و فروش سیب زمینی عمده + قیمت سیب زمینی

خرید و فروش سیب زمینی عمده به دلیل مصرف بالایی که در سطح جهان دارد در تناژهای بالا صورت می پذیرد. سیب زمینی در ارقام مختلفی کشت می شود که نمونه های زیاد هم در ایران وجود دارد.

سیب زمینی عمده

سیب زمینی عمده در استان های غربی بیشتر کشت می شود. سیب زمینی همدان و سیب زمینی زنجان با توجه به نوع بسته بندی دارای قیمت های مختلفی می باشد. ما قصد داریم تا در این مقاله شما را با آشنا کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.صادرات سیب زمینی در تمام طول سال به نقاط مختلف ارسال می شود. این محصول به بسیاری از کشورها همچون روسیه و کشور های حوزه خلیج فارس صادر می شود.سیب زمینی به دو صورت بهاره و پاییزه کشت می شود. کشت بهار از اردبیهشت تا مهر ماه برداشت و کشت پاییزه از مهر تا آبان ماه برداشت و به داخل انبار و سردخانه منتقل می شود.قیمت سیب زمینی عمده زنجان

فروش سیب زمینی عمده

فروش سیب زمینی عمده همدان که به عنوان قطب کشاورزی ایران شناخته شده است در مرکز ما صورت می پذیرد. این منطقه به دلیل داشتن خاک بسیار حاصلخیز و آب و هوای خوب محصولات متنوعی که از اصلی ترین آنها می شود به سیب زمینی، سیر و خیار اشاره کرد کشت می شود.باتوجه به مصرف بالای سیب زمینی چه در ایران و کشورهای دیگر این محصول با بهترین قیمت و در حجم های عمده به فروش می رسد. فروش سیب زمینی از رونق خوبی هرساله برخودار است و به همین جهت گروه کشاورزی آراد بهترین نوع را در اختیار خریداران قرار می دهد.

سورت سیب زمینی مخصوص صادرات

صادرات انواع سیب زمینی از ویژگی ها و اصولی پیروی می کند. ما باید در صادرات انواع ارقام این سیب زمینی یک سری موازین و اصولی را توجه کنیم. تا مشتری و تاجر خرید های خود را تکرار کند.اولین نکته باید به این توجه شود که محصول به کدام کشور قرار است صادر شود. به طور مثال سورت کشور روسیه و امارات باهم متفاوت می باشد و برای ارسال بار به این دو کشور نمی شود یکسان سورت انجام داد.بسته بندی محصول هم برای هر کشور متفاوت است مثال برای عراق و افغانستان بست بندی گونی قرمز و برای روسیه و امارات بسته بندی توری استفاده می شود.بسته بندی های هر کدام از نمونه ها می تواند به صورت ۱۰ کیلویی، ۱۵ کیلویی، ۲۰ کیلویی، ۲۵ کیلویی و ۳۰ کیلویی باشد. و هر کدام از بسته بندی ها به دلیل تایمی که برای سورت کردن می گیرد قیمت متفاوتی دارد.قیمت سیب زمینی قیدار + فروش عمده

قیمت سیب زمینی عمده

قیمت سیب زمینی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که می توان به نوع بذر، نوع بسته بندی، نوع سورت و فصل اشاره کرد. در کل محصولات کشاورزی با توجه به یک سری پارامتر ها قیمت گزاری می شوند.خرید هویج صادراتی می تواند بسیار ساده و یا بسیار سخت باشد. ساده از این نظر که میتوان این محصول را از مراکز فروش معتبر که چندین سال در این بخش فعال هستند تهیه کرد. و می تواند سخت باشد چرا که در صورت شناخت نا کافی از نوع محصول ضرر جبران ناپذیری خواهید شد.بهترین راه برای خرید سیب زمینی صادراتی میتواند خرید از مجموعه هایی که تخصصی در این بخش فعال هستند باشد.ما می توانیم محصول سیب زمینی با کیفیت بالا و سورت شده به روز را با کمترین قیمت سطح بازار در اختیار شما قرار دهیم. کافی است با تماس با کارشناسان فروش ما سفارش خود را ثبت کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.