ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

خرید عمده فلفل دلمه ای هیدروپونیک

خرید عمده فلفل دلمه ای هیدروپونیک از بهترین مراکز امکان پذیر می باشد. نوسان قیمت ها در سطح گلخانه ها و سورتینگ ها، بیشتر بستگی به میزان تقاضا برای صادرات داشت.

فلفل دلمه ای رنگی با بالاترین حجم برداشت از سطح گلخانه ها، بیشترین میزان فروش را نیز برای بازار صادرات داشته است. و استان های اصفهان همدان و یزد قطب اصلی تولید و صادرات فلفل دلمه ای رنگی به شمار می روند.

خرید عمده فلفل دلمه ای هیدروپونیک

زمان برداشت فلفل دلمه ای ایران

کشور ایران یکی از اصلی ترین قطب های تولید و صادرات صیفی جات به خصوص فلفل دلمه در منطقه و جهان به شمار می رود. که سالانه با تولید حجم بالایی ارزش افزوده قابل توجهی برای شرکت های تجاری و صاردکننده داشته است.

این محصول اگر به صورت بوته ایی باشد زمان برداشت آن در دزفول از آبان ماه شروع می شود. ولی اگر در گلخانه باشد همه فصل ها می توان آن را برداشت کرد.

کسانی که تجارت مستمر از این محصول صادراتی دارند، گلخانه های وسیعی نیز در اختیار دارند که در آن زمان سیستم صادراتی خود را انجام داده و با بسته بندی های مختلف سفارش و درخواست های مشتریان داخلی و خارجی را ساپورت می کنند.

بیشتر مشتریان فلفل دلمه رنگی ایران از کشور روسیه می باشد ولی در کنار روسیه کشورهای حاشیه خلیج فارس هم از مشتریان ثابت ما هستند.

هر سال بر میزان خرید این کشورها برای صادرات و فروش انواع فلفل دلمه ای افزوده می شود. قیمت فلفل دلمه ای برای هر کدام از این بازار ها نسبت به نوع بسته بندی و نوع سورت، متفاوت می باشد که در پاراگراف بعدی در این خصوص پرداختیم.

بسته بندی صادراتی فلفل دلمه ای ایران

بسته بندیشیک و بازار پسند، عامل بسیار مهمی برای افزایش فروش محصول برای صادرات به شمار می رود. فلفل دلمه ای هم از این عمل مستثنا نیست. همانطور که ملاحظه کردید، کشور های مختلفی هستند که سالانه در میزان تناژ مختلف اقدام به خرید از انواع مختلف از فلفل دلمه ای ایران می کنند که هر کدام از بازار این کشور ها، بسته بندی مختلفی را طلب می کتد.

برخی از این بازارها بسته بندی سبدی، برخی با ظروف یکبار مصرف و برخی از کشور ها هم بسته بندی کارتنی را برای خرید درخواست می کنند.

طبق بررسی هایی که از بازار های خارجی کرده ایم، کشورهای تولیدکننده رغیب ما، محصولات خود را با بسته بندی های کارتنی بسیار شکیل روانه بازار های هدف خود می کنند و با قیمت های بالایی نیز می فروشند.

حال ما نیز باید بازار های هدف خود را درست بشناسیم و بدانیم که چه کشوری چه بسته بندی نیاز دارد تا با بسته بندی مورد نیاز آن کشور بتوانیم محصول را به فروش برسانیم.

قیمت فلفل دلمه ای که بالاترین نرخ را برای صادرات دارد، می توانیم بسیاری از بازار های خارجی را با رعایت همین بسته بندی به دست بگیریم.

خرید عمده فلفل دلمه ای هیدروپونیک

خرید فلفل دلمه ای صادراتی با کارتن پلاست

بسته بندی کارتن پلاست یکی از انواع پکینگ فلفل دلمه ای رنگی است. که در این دو سال گذشته، جایگاه خوبی در اغلب بازار های هدف داشته است. کشاورزی آراد در منطقه با در اختیار داشتن سیستم سورتینگ فلفل دلمه ای، این امکان را به وجود آورده است تا بهترین نوع از فلفل دلمه ای صادراتی را با بسته بندی های شکیل کارتن پلاست انجام داده و در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

خرید فلفل دلمه ای با این بسته بندی در سطح بازار های خارجی با قیمت بالایی انجام شده است. مثلا کشور روسیه که از مشتریان بسیار خوب ما برای صادرات فلفل دلمه ای است، شهروندان این کشور تمایل خرید فلفل دلمه ای با بسته بندی کارتن پلاست را بیشتر از سایر بسته بندی ها دارند و این سبب شده است تا این مجموعه در سال گذشته، محصولات خود را برای این کشور، تنها با کارتن و یا کارتن پلاست انجام دهد.

قیمت فلفل دلمه ای نیز در سال جاری که با این بسته بندی انجام شده بود، رشد ۲۰ درصدی در بازار داشت که خوشبختانه برای بازار، همه نوع بسته بندی ها تست شده است و هر کدام بازار پسندی خود را در بین شهروندان این کشور داشت.

پاسخ به ۲ سوال درباره فلفل دلمه رنگی

۱: دلایل صادرات فلفل دلمه رنگی به روسیه چیست؟

کشور روسیه از کشور هایی است که خواهان کیفیت فلفل دلمه ایرانی می باشند.

۲: از عوامل خرید فلفل دلمه رنگی به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید فلفل دلمه به رنگ و ظاهر که نشان دهنده سالم بودن آن می باشد توجه ویژه ای کنیم.

عنوانتوضیحات
طعمشیرین
مشخصاترنگی و سبز
خاصیتسرشار از ویتامین
وارد کنندهروسیه

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.