ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

خرید عمده سیب زمینی مارفونا همدان+فروش سیب زمینی

خرید عمده سیب زمینی مارفونا همدان+فروش سیب زمینی

خرید عمده سیب زمینی مارفونا همدان+فروش سیب زمینی به عنوان یکی از مهم ترین نوع صیفی جات در سبد خانوار ایرانی ها و سایر کشورها قرار دارد. تولید کنندگان سیب زمینی با تولید انواع ارقام مختلف سیب زمینی با بهترین کیفیت توانسته اند کمک بسیاری به خانواده های ایرانی بکنند.
سیب زمینی مارفونا همدان و شهرهای اطرف یکی از پرمصرف‌ترین و پرفروش‌ترین انواع صیفی‌جات است که در مناطق مختلف، توسط کشاورزان زبردست و ماهر تولید شده و کاربرد فراوانی در تهیه مواد غذایی، تولید چیپس وفرانچ فرایز سیب زمینی دارد. و به عنوان یک پایه اصلی غذایی سالم و مغذی شناخته می‌شود که در سراسر دنیا مصرف کنندگان بی شماری داشته و با افزایش متقاضیان و درخواست‌های مشتریان، سالانه بر وسعت کشت این محصول اضافه شده که در این محتوا در خصوص فرآیند تولید سیب زمینی مرغوب و نحوه نگهداری صحیح آن صحبت خواهیم کرد.

 

بهترین نوع بسته بندی سیب زمینی جهت صادرات

خرید عمده سیب زمینی مارفونا همدان+فروش سیب زمینی

خرید عمده سیب زمینی مارفونا همدان+فروش سیب زمینی

 

بهترین نوع بسته بندی سیب زمینی جهت صادرات استفاده از گونی و توری صادراتی هست که در وزن های مختلف از جمله ۳۰ کیلو، ۲۰ کیلو و ۱۰ کیلو گرمی بسته بندی می شود.در این بسته بندی ه دیگر نگران نباشید چرا که هم از نظر حمل و نقل راحت تر هستید و هم از نظر ظاهر بسته بندی خیالتان راحت هست.. امروزه فروش سیب زمینی عمده با یکی از راحت ترین و آسان ترین راه ها توسط سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر در کمترین زمان ممکن به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می گیرد. با توجه به این که گروه کشاورزی آراد در خصوص صیفی جات به صورت تخصصی فعالیت می کند و سابقه صادرات به کشورهای مختلف را دارد شما می توانید بهترین محصول را با قیمت رقابتی به سایر کشورها صادر کنید.

 

پارامتر های تعیین قیمت انواع سیب زمینی

از جمله مهم ترین مشخصات سیب زمینی درشت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

اندازه: یکی از پارامترهای تعیین قیمت سورت سیب زمینی می باشد که که هرچه قدر سورت سیب زمینی یک دست و یک قالب باشد قیمت آن تغییر می کند.مثال سیب زمینی که ریز و درشت آن بیشتر باشد قیمت کمتری دارد به نسبت سیب زمنی که یک دست هست.

 کیفیت: نوع بذر سیب زمینی و کیفیت آن از نظر کرم خوردگی، چیچک، بیل خوردگی و سبز بودن خیلی مهم است در قیمت گذاری

بسته بندی: نوع بسته بندی هم یکی دیگر از پارمترهای تعیین قیمت هست به طور مثال قیمت سیب زمینی که داخل توری پر می شود با سیب زمنی که در گونی پر می شود تفاوت اندکی دارد.

 

فروش ویژه سیب زمینی همدان با قیمتی استثنایی

خرید عمده سیب زمینی مارفونا همدان+فروش سیب زمینی

خرید عمده سیب زمینی مارفونا همدان+فروش سیب زمینی

شرکت های زیادی در زمینه فروش و صادرات سیب زمینی فعال هستند و انواع سیب زمینی ها را از نوع درجه یک آن صادر می نمایند که کاملأ یک دست و سالم و بدون ضایعات هستند. چرا که بسیاری از کشورهای اروپایی کیفیت گرا هستند و مرغوبیت سیب زمینی بیش از تناژ بالا برایشان اهمیت دارد. .از این رو گروه کشاورزی آراد فروش ویژه سیب زمینی همدان را با قیمت مناسب در تناژهای عمده به فروش می رساند.

 

فروش عمده سیب زمینی آگریا

سیب زمینی آگریا یکی دیگر از ارقام مختلف می باشد که برای تولید چیپس و فرانچ فرایز سیب زمینی مورد استفاده قرار می گیرد. فروش عمده سیب زمینی آگریا از طریق سایت گروه کشاوری آراد امکان پذیر می باشد.

 

صادرات سیب زمینی به کشور ازبکستان

کشور ما ایران دارای رتبه سیزدهم در تولید سیب زمینی در جهان است و این امر باعث شده تا سفارش سیب زمینی صادراتی را از کشور های مختلف داشته باشیم. البته امری مهم که باعث شده تا صادرات سیب زمینی رونق پیدا کند، قیمت سیب زمینی صادراتی است. که قیمت مقطوع و مناسب آن نشان دهنده این امر است. در سال های گذشته صادرات سیب زمینی به کشور ازبکستان و تر کمنستان رونق بالایی داشته و این دو کشور خواهان پروپاقرص سیب زمینی مارفونا همدان و سایر بذرهای ما هستند.

برای خرید انواع سیب زمینی با قیمت مناسب به گروه کشاورزی آراد مراجعه فرمائید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.