ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

خرید سیب زمینی برای ازبکستان + قیمت فروش

خرید سیب زمینی برای ازبکستان با توجه به اینکه  در نیمه دوم سال نیاز این کشور به سیب زمینی زیاد می شود افزایش پیدا می کند. سیب زمینی صادراتی همدان بیشتر از گونه جلی، بانبا، آگریا و اسپریت بوده و برداشت آن در فصل پاییز شروع می شود. فروش عمده این محصول را می توان در کشورهایی مانند عراق، امارات، آذربایجان و روسیه به صورت مستقیم داشت.

تولید کننده سیب زمینی در کشور

سیب زمینی ها باتوجه به رقم های مختلف به صورت رنگ های روشن و تیره هستند. گوشت سیب زمینی هم به صورت رنگ زرد و سفید موجود می باشد.

در ایران بعضی از شهرستانها به عنوان قطب تولید سیب زمینی با کیفیت شناخته شده اند از جمله: همدان، اصفهان، اردبیل از استان های تولیدکننده عمده می باشند.

سیب زمینی باتوجه به اینکه در کدام منطقه تولید می شود دارای کیفیت متفاوتی می باشد. پس در هنگام خرید باید اطلاعات کافی از کشور مقصد و نوع سیب زمینی به فروشند را بدهید تا بهتر شما را راهنمایی کند.

خرید سیب زمینی برای ازبکستان + قیمت فروش

صادرات سیب زمینی به ازبکستان

همدان یک از شهرهای تولیدکننده سیب زمینی با کیفیت و مرغوب کشور محسوب می شود. معروف ترین سیب زمینی های همدان با نام جلی، آگریا، سانتا، اسپریت و بانبا شناخته شده است که سالانه ۱ میلیون تن سیب زمینی در همدان تولید می گردد.

سیب زمینی همدان به دلیل رنگ زیبا ضخامت پوست و طعم خوشمزه ای که دارد. از جمله از سیب زمینی هایی است که برای صادراتی مناسب و مشتری پسند می باشد.

از سیب زمینی با کیفیت مرغوب همدان برای تهیه انواع چیپس ها، پوره، خلال سیب زمینی و سالاد اولویه استفاده می کنند که مورد استقبال کشورهای صادرکننده نیز قرار گرفته است.

خرید سیب زمینی برای ازبکستان + قیمت فروش

فروش عمده سیب زمینی

برای سیب زمینی با کیفیت مرغوب، کشاورزی آراد در این زمینه فعالیت حرفه‌ای را شروع کرده است. که بهترین نوع سیب زمینی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

کشاورزی آراد فروش سیب زمینی باکیفیت ایرانی از زمین های کشاورزی کشور را دارا است. به خریداران این امکان را می‌دهند که با مراجعه به سایت و تماس با شرکت بتوانند بهترین سیب زمینی با کیفیت و مرغوب را خریداری نمایند و در کشور خود در بازارهای هدف جهت فروش قرار دهند.

در سال ۲۰۲۳ آمار صادرات سیب زمینی به ازبکستان و کشورهای اوراسیا افزایش خواهد داشت. و این افزایش فروش نشات از بازارهای بزرگ در این کشورها می باشد بطوریکه قیمت سیب زمینی امروز بازار به مناسب ترین قیمت برای صادرات رسیده است.

با توجه به اینکه در حال حاضر در دی ماه هستیم و از میزان حجم سیب زمینی در سردخانه ها کاسته می شود. قیمت فروش سیب زمینی هایی که باکیفیت هستند روز به روز بالاتر می رود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.