ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

خرید بادمجان صادراتی + قیمت بادمجان

آیا می دانید مناسب بودن قیمت خرید بادمجان صادارتی ایران در بازار روسیه از شاخصه هایی ست که سبب افزایش محبوبیت آن شده و فروش این محصول را افزایش داده است؟

در راستای صادرات معمولا صیفی جاتی ارائه می شود که دیگر کشورها در تولید آن توانایی کمی داشته و یا میزان کشت آنها کم می باشد. بادمجان از جمله محصولات خوش خوراک که ایرانی ها به صورت ویژه بر روی صادرات آن فعالیت داشته و به کشورهای مختلف همچون روسیه ارائه می دهند.

خرید بادمجان صادراتی + قیمت بادمجان

قیمت بادمجان صادراتی ایران

وقتی شرکت های ایرانی بادمجان را به دیگر کشورهای ارائه می دهند، طبیعتا مزیت هایی را در نظر می گیرند. و هر کشوری با ظرفیت موجود می تواند سفارش های خود را ثبت کند.

از جمله مهمترین آفرهای بادمجان ایران:

  • قیمت مناسب
  • تامین همیشگی
  • بسته بندی استاندارد
  • سورت شده
  • کیفیت عالی
  • رسیدگی مطلوب

به علاوه معمولا در تمامی بازار های خارجی بادمجان ایران را به بادمجان لامپی می شناسند که به دلیل کیفیت بالای آن بسیار شناخته شده است.
همچنین شایان ذکر است که کیفیت بالای بادمجان نیز سبب تغییر قیمت خرید بادمجان صادراتی ایران در بازار های صادراتی می شود.
که شما می توانید برای اطلاع از به روز ترین قیمت بادمجان ایران با مشاورین فروش ما ارتباط گرفته و یا در سایت ما فرم را تکمیل کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با شما ارتباط بگیریم.

صادرات بادمجان به عمان

کشور عمان از کشورهایی ست که حجم زیادی از انواع بادمجان ایران را خریداری می کند. این کشور به دلیل رابطه دوستانه ایی که با ما داشته مورد توجه ایرانی ها بوده و در آن حجم زیادی از انواع بادمجان را ارائه می دهند.

برای این منظور معمولا قیمت مناسبی از صیفی جات اعلام شده تا خرید آنها آسان شود. به علاوه شایان ذکر است که بادمجان تنها محصولی نیست که از ایران به عمان صادر شده و در کشور های خارجی دارای خواهان بسیاری باشد.

در کنار این محصول محصولات کشاورزی دیگری نظیر صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای نیز یکی از مهم ترین محصولات صادراتی از ایران به عمان است.
همچین لازم به توجه است که بادمجان در انواع مختلفی کشت و تولید می شود. ولی باید توجه داشت که هر یک از آن ها فصول مختلفی داشته و در زمان های متفاوتی به جهت صادرات برداشت می شود.

خرید بادمجان صادراتی + قیمت بادمجان

خرید بادمجان لامپی

بادمجان لامپی یکی از پر طرفدار ترین بادمجان ها در ایران است که به بادمجان یزد، و بسیاری شهر های دیگر معروف است. که قیمت بادمجان ایران هر یک از این شهر ها متفاوت است.
به علاوه لازم به ذکر است که خرید بادمجان صادراتی لامپی به جهت صادرات نیز تغییر دهنده ی قیمت بادمجان ایران است. بدین جهت که در صادرات بادمجان، بادمجان های سورت شده و بادمجان های درشت تر و با کیفیت تر از بادمجان های معمولی جدا شده و در بسته بندی های مخصوص قرار می گیرد.
به همین دلیل برای صادرات بادمجان شما می بایست هنگام ارتباط با مشاورین فروش ذکر کننده ی این موضوع باشید که بادمجان را به صورت سورت شده برای صادرات خریداری می کنید. تا از قیمت بادمجان ایران برای صادرات به صورت دقیق مطلع شوید.
همچنین با شرایط امروزه و دشواری های جا به جایی و رفت و آمد مطلوب است که امروزه مشتریان مراحل اولیه ی خرید بادمجان لامپی را به صورت غیر حضوری و به صورت مستقیم از کشاورزی آراد انجام دهند.

و به هنگام لزوم، هنگام بارگیری می توانند به صورت حضوری به مراکز سورت بندی مراجعه کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.