ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

خرید بادمجان درجه یک صادراتی

خرید بادمجان درجه یک صادراتی

خرید بادمجان درجه یک در بسته بندی های صادراتی از کشاورزی آراد می تواند سود آور باشد. در حال حاضر فرایند برداشت بادمجان از گلخانه ها شروع شده است، و با قیمت های مختلف در حال خرید و فروش است.

هر سال معمولاً در همین زمان که صادارت بادمجان شروع می شود قیمت ها در گلخانه های مختلف متفاوت است.

بادمجان صادراتی نسبت به بادمجان داخلی از نظر بسته بندی و سورت متفاوت خواهد بود.

صادرات بادمجان به روسیه + بادمجان لامپی

کیفیت بادمجان های ایران

طبق بازاری که ایران در کشورهای خارجی دارد مطمئن هستیم که کیفیت بادمجان ایران در بازار این کشور ها بالاترین سطح را دارد. و ما هر سال شاهد افزایش میزان تقاضای خرید از جانب این مشتریان هستیم که در حال حاضر کشاورزی آراد بهترین نوع از بادمجان قلمی و لامپی را به کشورهای مختلف همچون

  • قزاقستان
  • روسیه
  • ترکمنستان
  • افغانستان
  • عراق
  • امارات

صادرات می کند، که این بازارها همواره یکی از مشتریان دائمی برای خرید بادمجان ایران به شمار می روند.

بالا بودن میزان کیفیت بادمجان ها تنها ملاک بر خرید از جانب بازارهای خارجی نیست بلکه شاخصه های دیگری که بادمجان ایران را از بادمجان های سایر کشور ها متمایز کرده است طعم فوق العاده و منحصر به فرد آن است.

بادمجان های ایران دارای طعم  مزه خاصی هستند که این طعم را هیچ کدام از بادمجان هایی که در بازارهای هدف از کشورهای دیگر خرید و فروش می‌شوند، ندارند و این باعث شده است تا بادمجان ایران همواره مشتریان تراز اول را در کشورهایی که به آنها اشاره کردیم داشته باشند.

بسته بندی بادمجان در ایران چگونه است

بعد از این که مشتریان خارجی طعم بادمجان ایران را متوجه شدند، اقدام به خرید انبوه از این محصول کردند. اما شاید یکی از مشکلاتی که همواره باعث شده است تا قیمت بادمجان در ایران برای صادرات به کشورهای هدف ارزان تر باشد نوع بسته بندی ساده آن است.

بادمجان هایی که از کشور های تولید کننده دیگری در بازار های خارجی هدف، خرید و فروش می‌شوند، همه در کارتن های مقوایی با چاپ های متنوع که دید مشتری را نسبت به خرید علاقه مند می کند بسته بندی می‌شوند.

ولی خبر خوب این است که تاجران و تولیدکنندگان ما با الگو برداری از رقبای خارجی توانسته اند بسته بندی های مختلفی را وارد چرخه کنند و مشتریان ما استقبال خوبی از این قضیه کرده اند.

قیمت بادمجان صادارتی امروز + فروش بادمجان

خرید بادمجان درجه یک

خرید بادمجان درجه یک توسط تاجران می تواند اعتبار آنها را در بازار حفظ کند. بادمجان محصولی هست که در کشورهای مختلف جهان مصرف می شود.

و به همین دلیل این محصول مورد توجه تاجران و صادرکنندگام صیفی جات است. خداروشکر کشور ما هم به صورت فضای باز و هم به صورت گلخانه ایی این محصول را تولید و به بازارهای داخلی و صادراتی عرضه می کند.

حال اگر بخواهیم طبق استاندارد بازارهای هدف بسته بندی خود را تغییر دهیم یقیناً قیمت بادمجان در ایران در این کشورها افزایش بالایی خواهد داشت. که کشاورزی آراد در این چند سال اخیر که فعالیت گسترده‌ای در این عرصه داشته است توانسته است برای بعضی از مشتریان خود این سیستم را راه اندازی کند.

صادرات انواع بادمجان

با آغاز صادرات انواع بادمجان، قیمت این محصول به بالاترین سطح خود در سطح گلخانه ها خواهد رسید. به طوری که در سال ۲۰۲۲ خیلی از مجموعه ها در کشورهای تولید کننده دچار مشکل انرژی شده اند و با افت باردهی مواجه شده اند و همین امر باعث خواهد شد تا مشتریان خارجی روی به خرید ارقام مختلف از بادمجان ایران بکنند.

حال اینجاست که صادرکنندگان بادمجان در ایران باید تدابیر اساسی برای ورود به بازارهای جدید پیاده سازی کنند تا بتوانند حجم صادرات بادمجان خود را به بالاترین میزان برسانند.

همانطور که در پاراگراف قبلی گفتیم کیفیت و طعم بادمجان ایران بسیار بالا است. و همین امر می تواند شروع تجارت بزرگ با بزرگترین وارد کنندگان بادمجان در جهان باشد، فقط نیازمند این خواهد بود تا بتوانیم با برنامه ریزی درست بیشترین سفارش و قرارداد را با مشتریان ببندیم.
شما خریداران خارجی میتوانید تمام اطلاعات کافی و جزئیات بادمجان های صادراتی ایران را از کارشناسان ما جویا شوید تا با اطلاع کامل اقدام به تجارت و خرید انواع بادمجان کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.