ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

تولیدکننده کلم سفید صادراتی / گروه کشاورزی آراد

چرا بیشتر کشاورزان و تاجران بیشتر روی محصول کلمتوجه دارند؟ آیا می توان به تقاضای بالا برای انواع کلم سفید، قرمز، بنفش و … دید؟
اگر گروه صیفی جات را مورد بررسی قرار دهیم متوجه می شویم که این گروه تنوع محصولی بالایی دارد و هرکدام از نظر شکل ظاهری هم متفاوت هستند. کشاورزان و تولیدکنندگان این گروه همواره سعی بر این دارند که پرتقاضا ترین محصول را تولید و عرضه کنند و به همین جهت کلم سفید یکی از همین محصولات پرتقاضا می باشد که به کشورهای مختلفی از جمله روسیه، قطر و امارات صادر می شود.
کلم یکی از خوش خوراک ترین نوع سبزی جات می باشد که طرفداران زیادی دارد و یکی از محبوبترین محصولات در بازار های صادراتی می باشد.

 

تولید کلم پیچ

تولیدکننده کلم سفید صادراتی

یکی از انواع کلم که در ایران و بازار خارجی تقاضای بالایی  از آن وجود داشته و کشاورزان مختلفی بر روی آنها سرمایه گذاری دارند، کلم پیچ است. به دلیل اینکه این نوع کلم در سالاد ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

کلم پیچ به لحاظ نوع رنگبندی انواع مختلفی دارد که می توان به رنگ سفید و قرمز اشاره کرد و هر کدام از آنها خواص منحصر به فردی دارد.

نوع کلم پیچ سفید را می توان گونه متعارف آن دانست که مورد تقاضای بیشتری در بین مصرف کننده می باشد و برای مصرف گوناگون اسفاده می شود.

کشت و فروش عمده این نوع کلم پیچ برای تولید کننده ها نیز سود آوری زیادی داشته و می توانند بخش زیادی از تولیدات خود را به کلم اختصاص دهند. با عرضه آنها در سراسر کشور هم نیاز داخلی رفع شده و سود خوبی عاید تولید کننده ها خواهد شد.

 

نمایندگی فروش انواع کلم برگ

تولیدکننده کلم سفید صادراتی

دلیل مراجعه به مراکز معتبر جهت خرید کلم چه می تواند باشد؟ آیا می توان به این ترتیب محصولی با کیفیت خرید نمود؟
انواع کلم ها که هر مصرف کننده با توجه به سلیقه و علایق خود آنها را انتخاب کرده و خریداری می کنند.
تازه بودن کلم یکی از مواردی هست که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. برای اطمینان از تازه بودن می تواند کلم را برش زده و داخل آن را چک کرد که پوک نباشد و همچنین شته نداشته باشد.

 

نمایندگی کلم برگ

وقتی از نمایندگان معتبر خرید خود را انجام دهید مطمئن هستید که کلم تازه و بدون عیب را خریداری می کنید.

کیفیت و تازگی کلم برگ دو عامل مهمی ست که هر خریدای باید آن را در خرید خود در نظر گرفته و با مراجعه به نمایندگی های فروش معتبر آنها را درخواست کنند. به این ترتیب همیشه از محصولاتی در بازار استقبال خواهد شد که بهترین کیفیت را دارد.

تولیدکننده کلم سفید صادراتی

صادرات کلم برگ سبز تازه

 

کلم برگ سبز که اغلب برای صادرات به صورت تازه و در بسته بندی مختلف مد نظر قرار دارند ، یکی از مغذی ترین های خانواده کلم بوده و سبب شده کشورهای زیادی آن را از کشور ما طلب کنند.

کشاورزان ایرانی با مدیریت توانسته اند علاوه بر این که تقاضای داخلی را برطرف کنند در صادرات هم موفق باشند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.