ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

بهترین گوجه گلخانه ای برای صادرات

فروش بهترین گوجه گلخانه ای برای صادرات می تواند بذرهای مختلفی باشد. کیفیت محصولات گلخانه ایی باید بالا باشد تا محصولات خود را در کشورهای مختلف دنیا بتوان عرضه کرد. چرا که توجه به فضای صادراتی در چند سال اخیر افزایش یافته است.

بهترین گوجه گلخانه ای برای صادرات

گوجه گلخانه ای چه زمانی برداشت می شود؟

برای تولید گوجه مرغوب ابتدا باید بذر با کیفیت تهیه نمود. گوجه به دو روش گلخانه ای و فضای باز کشت میشود. بهترین نوع گوجه، گوجه گلخانه ای می باشد. برای آنکه گوجه با کیفیت در گلخانه کاشت و برداشت شود ابتدا باید شرایط محیطی مناسبی را فراهم نمود از جمله شرایط محیط عبارتند از:

  • خاک مناسب: بهترین خاک برای کشت گوجه، بیته موس می باشد.
  • رطوبت کافی: زمانی که گوجه در گلخانه کشت می شود بهتر است از آبیاری قطره ای استفاده شود.
  • نور: یکی دیگر از عوامل موثر در کاشت گوجه گلخانه ای نور می باشد.
  • دما:برای آنکه بوته گوجه محصولی با کیفیت بدهد باید گرمای محیطی حفظ شود.

زمانی که شرایط مطلوب برای پرورش گوجه فراهم باشد، و بوته به مرحله باروری برسد زمان برداشت محصول می رسد. زمان برداشت گوجه متفاوت می باشد، یعنی بستگی دارد که گوجه در فضای باز کشت شده باشد یا در گلخانه.

اگر در فضای باز کشت شده باشد از نیمه دوم تابستان شروع به برداشت می کنند. و اگر در گلخانه باشد از اوایل فروردین شروع به برداشت میکنند. البته زمان برداشت گوجه گلخانه ای در شهرهای مختلف متفاوت می باشد و این امکان وجود دارد که در کل سال برداشت گوجه گلخانه ای داشته باشیم.

بهترین گوجه گلخانه ای دافنیس

گوجه گلخانه ای انواع مختلفی دارد، که بهترین نوع گوجه که از طرفداران بیشتری برخوردار است گوجه فرنگی دافنیس می باشد. با افزایش گلخانه ها میزان تولید گوجه نیز در کشور افزایش می یابد و این خود عاملی است که بر کیفیت و قیمت کالا اثر می گذارد.

همانطور که گفته شد برای برداشت گوجه گلخانه ای مرغوب باید تمام استاندارد های محیطی رعایت شود تا محصول با کیفیت برداشت شود.

در تابستان های گرم از گوجه قرمز هم برای تازه خوری و هم برای تهیه سالاد استفاده می شود. گوجه گلخانه ای از نمونه گوجه هایی است که به دلیل ظاهر زیبا و طعم خوبی که دارد مناسب صادرات می باشد.

بهترین گوجه گلخانه ای برای صادرات

فروش اینترنتی گوجه فرنگی گلخانه ای

کشت گوجه درگلخانه و در زمین های کشاورزی موجب رونق کسب و کار کشاورزان شده و هرساله از طریق فروش این محصول درآمد بالایی را کسب می کنند.  هرساله در با زمان برداشت گوجه،  فعالیت شرکت های تجاری نیز آغاز می گردد.

فروش اینترنتی گوجه فرنگی از طریق گروه کشاورزی آراد نیز صورت می پذیرد. که گوجه فرنگی گلخانه ای با کیفیت و مرغوب را به کشور های دیگر صادر می کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.