ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

بازار فروش فلفل دلمه

بازار فروش فلفل دلمه نیز همواره مورد توجه کشاورزان و بازرگانان بوده است. فلفل دلمه یکی از محصولات کشاورزی مهم در ایران است که به دلیل خواص زیادی که دارد، مورد استفاده در صنایع غذایی مختلف قرار می‌گیرد.

تولید و مصرف فلفل دلمه

فلفل دلمه به صورت گسترده در استان‌های همدان، یزد، اصفهان و اراک کشت می‌شود. تولید این محصول در سال‌های اخیر به دلیل بازدهی بالا و نیز خواص مفیدی که دارد، روند افزایشی داشته است.

فلفل دلمه به دلیل داشتن خواصی همچون ضد التهابی، ضدسرطانی، ضدعفونی کننده و آرامبخش بودن، در صنایع غذایی مختلف مانند تولید انواع سس، رب، کنسرو، خورشت و غذاهای ایرانی کاربرد دارد.

با توجه به اینکه فلفل دلمه یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع غذایی است، بازاریابی مناسب برای این محصول بسیار حائز اهمیت است. از جمله روش‌های بازاریابی برای فلفل دلمه می‌توان به تبلیغات در رسانه‌های مختلف، حضور در نمایشگاه‌های تخصصی، ایجاد ارتباط با مصرف‌کنندگان و تولید کالاهای فرعی مانند رب، سس و … اشاره کرد.

قیمت فلفل دلمه یزد + فلفل دلمه سبز

فروش فلفل دلمه

با توجه به اینکه فلفل دلمه یکی از محصولات مهم کشاورزی در ایران است، بازار فروش آن نیز همواره پررونق بوده است. این محصول به صورت خام و پودر شده در بازار فروش قرار می‌گیرد. با توجه به کیفیت و میزان مصرف، قیمت فلفل دلمه به صورت متغیر در بازار می‌باشد.

در شرایطی که فصل برداشت فلفل دلمه شروع می‌شود، قیمت آن کاهش پیدا می‌کند و در فصل طولانی مدت پاییز و زمستان به دلیل کمبود موجودی، قیمت آن افزایش می‌یابد.
فلفل دلمه به صورت سبز و رنگی در بازار موجود می باشد. برای بازارهای صادراتی به کشورهای اروپایی از فلفل دلمه رنگی استفاده می شود. و فلفل دلمه سبز بوته ای را به کشورهای همسایه مثل عراق، افغانستان ارسال می شود.

فلفل دلمه در بسته بندی های مختلفی مانند سبد و کارتن قرار می گیرد و بنا به درخواست هر کشوری بسته بندی ها متفاوت هستند.

قیمت روز فلفل دلمه رنگی صادراتی

قیمت فلفل دلمه

قیمت فلفل دلمه به دلیل عوامل مختلفی مانند نوع و کیفیت محصول، فصل برداشت، میزان تقاضا و عرضه، میزان دسترسی به بازار و … متغیر است. با توجه به این عوامل، قیمت فلفل دلمه در بازار به صورت روزانه تعیین می‌شود.

در برخی موارد، بازاریابی به عنوان یکی از عوامل مهم درتعیین قیمت فلفل دلمه نیز نقش مهمی دارد. برای بهبود بازاریابی و تعیین قیمت مناسب برای فلفل دلمه، می‌توان از روش‌هایی مانند تحقیقات بازار، بررسی قیمت‌های رقابتی، آگاهی از نیازهای مصرف‌کنندگان و … استفاده کرد.

کشور روسیه یکی از خریداران پروپا قرص فلفل دلمه رنگی می باشد که همه ساله مقدار قابل توجهی را از کشور ما خرید می کند. گروه کشاورزی آراد نیز توانسته است این محصول را به کشورهای مختلفی ارسال کند و از این بازار سهمی برای خود داشته باشد.
قیمت این محصول به صورت روزانه در حال تغییر و نواسان است و شما باید روزانه قیمت را از فروشنده این محصول جویا شوید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.