ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

بازار فروش انواع سیب زمینی ایران / سیب زمینی عمده

قیمت خرید سیب زمینی جهت صادرات می تواند توسط عوامل مختلف تغییر داشته باشد و برخی عوامل باعث رشد قیمت سیب زمینی در بازار میشود که می توان به افزایش قیمت کود و ملزومات کشاورزی اشار داشت که در سال ۱۴۰۰ این افزایش باعث گرانی بیش اندازه شد.

مشخصات انواع سیب زمینی عمده

بازار فروش انواع سیب زمینی

مشخصات انواع سیب زمینی از لحاظ ظاهری و درجه کیفیت به عوامل گفته شده در زیر بستگی دارد که یک سیب زمینی را با کیفیت میکند.

مشخصات سیب زمینی عمده با کیفیت و درجه درجه یک:

سالم و تازه باشد

ترک و کرم خوردگی نداشته باشد

پوست دار باشد و صاف

رنگ گوشت و پوست روشن

با استاندارهای روز تولید شده باشد.

دارای گواهی بهداشت باشد.

این نکات گفته شده باید در خرید دقت شود تا بهترین محصول را بتوانید به کشورهای هدف صادر کنید. برای این که با این مشخصات بتوانید سیب زمینی را صادر کنید باید با مجموعه ایی که کار تخصصی صادرات را انجام می دهند کار کنید تا خواسته های صادراتی شما را برآورده کنند.

 

مراکز خرید سیب زمینی عمده ارگانیک

IMG 5377

مراکزخرید سیب زمینی عمده ارگانیک در هریک از نقاط کشور، این محصول را به صورت مستقیم و غیر مستقیم و در کیفیتها و قیمتهای متفاوت از هم ارايه می نمایند که با توجه به این موضوع، امکان استعلام قیمت روز این محصول به طور مشخص و دقیق وجود ندارد و فقط نسبی آن به اطلاع خریداران و مصرف کنندگان سیب زمینی عمده می رسد تا با توجه به نیاز مصرفی شان به خرید این محصول پرداخته و نهایت رضایت و خشنودی را دریافت نمایند‌.

بهترین و برترین نوع سیب زمینی در قیمتی کاملا مناسب و ویژه توسط مجموعه ی بزرگ و معروف ما به تمامی افراد جامعه ارائه و به فروش می رسد که در این فروش استثنایی و شگفت انگیز از شما هم وطنان عزیز دعوت می شود تا با استفاده از این فرصت طلایی، خریدی به صرفه و مناسب قیمت را تجربه نمایید.

 

کیفیت انواع مختلف سیب زمینی صادراتی

بازار فروش انواع سیب زمینی ایران

سیب زمینی در انواع بذرهای مختلف کشت می شود که هر کدام کیفیت مختلفی دارد به طور مثال رقم جلی پوستی روشن و گوشتی زرد دارد و کشیده هست یا رقم سانتا گرد هست و همچنین رقم آگریا برای مصارف کارخانه ها بیشتر استفاده می شود.

سیب زمینی های صادراتی از انواع بذر های اصلاح شده تولید می شوند که دارای بیشترین ارزش غذایی است زیرا در این گیاهان با استفاده از جدیدترین علوم کشاورزی و ژنتیک، اصلاحاتی ایجاد شده است که باعث می شود که سیب زمینی از شکل ظاهری و طعم مناسبی برخوردار باشد. بافت این سیب زمینی ها طوری هست که حتی با آپز شدن شکل ظاهری آنها تغییر نمیکند.

تولید کننده سیب زمینی صادراتی

بازار فروش انواع سیب زمینی ایران

تولید سیب زمینی با توجه به نیاز بازار باید تولید و عرضه شود تا قیمت ها در بازار کنترل شود. ولی هر ساله در ایران شاهد این هستیم که یک سال سیب زمینی زیاد تولید می شود و قیمت آن پایین و یک سال هم کمتر تولید می شود و قیمت آن بالا می رود. که این با عث ضر و زیان برخی از کشاورزان عزیز می شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.