ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

استعلام قیمت روز سیب زمینی صادراتی

استعلام قیمت روز سیب زمینی صادراتی

استعلام قیمت روز سیب زمینی صادراتی از سورتینگ گروه کشاورزی آراد یکی از از الزامات تاجران برای صادرات سیب زمینی است. تا بتوانند آنالیز بازار داخلی و بازار کشوری که قصد دارند صادرات انجام دهند به خوبی انجام دهند.

سورتینگ گروه کشاورزی آراد هر سال در نیمه دوم سال فرایند سورتینگ انواع سیب زمینی صادراتی را انجام می دهد. و تقریبا پیک بار صادراتی این مجموعه از اواخر آبان ماه شروع می شود.

در این روز ها اغلب همه روز بین یک الی دو کانتینر از انواع سیب زمینی به بازار های خارجی ارسال می شود.

حال چنانچه جز همکاران صادرکننده سیب زمینی هستید، می توانید قیمت انواع سیب زمینی سورت شده برای صادرات را از ما دریافت کنید.

قیمت ارقام مختلف سیب زمینی همدان

بهترین تولید کننده سیب زمینی در ایران

قیمت سیب زمینی در منطقه همدان در مقایسه با سایر مناطق کشور همواره مناسب بوده است.

کیفیت بالا، میزان سفتی و ماندگاری سیب زمینی و خوش فرم بودن محصول در این منطقه از ارکان اصلی بالا بودن فروش آنها بوده است.

در مقاله ای که ما در زمینه قیمت سیب زمینی نوشته بودیم اشاره کردیم که تمامی نرخ های اعلام شده در آن مقاله به صورت روزانه تغییر می کند. که شما می توانید روی آن کلیک کرده و به صورت روزانه از قیمت اطلاع پیدا کنید.

تعداد گونی در هر کانیتنر برای سیب زمینی

یکی از سوالات متداول و پر تکرار که از سمت خریداران پرسیده می شود، جزئیات بسته بندی است. در این سرتیتر قرار است این موضوع را کامل برای مشتریان خود باز کنیم.

همه شما می دانید که برای بسته بندی سیب زمینی بیشتر از گونی و توری برای صادرات استفاده می شود.

اگر شما در بسته بندی ۳۰ کیلویی بخواهید سیب زمینی را پر کنید در یک کانتینر ۲۵ تنی حدود ۸۳۰ گونی جا می گیرد.

و اگر بسته بندی شما ۲۰ کیلویی شود تعداد گونی به ۱۲۵۰ عدد می رسد.

و اگر بسته بندی شما ۱۰ کیلویی شود تعاد گونی به ۲۵۰۰ عدد خواهد رسید.

از این بسته بندی ها این نتیجه را می توان گرفت که هر چقدر بسته بندی شما وزنش پایین تر باشد تعداد گونی ها بیشتر و زحمت نیروهای کار هم بیشتر خواهد شد. و بسته بندی کمی در قیمت محصول تاثیر گذار خواهد بود.

امیدواریم که این اطلاعات به درد شما همکاران و مشتریان عزیز قرار گرفته باشد.

قیمت روز سیب زمینی همدان در سردخانه کشاورزی آراد

قیمت فروش عمده سیب زمینی صادراتی همدان

همین الان که این مقاله را داریم نشر می دهیم، قیمت روز سیب زمینی در همدان (اواسط مهر ۱۴۰۱) به حدود ۱۳۰۰۰ تومان رسیده است.

یکی از اولویت های سردخانه داران داران رضایت مشتریانشان است. چه از نظر قیمتی و چه از نظر کیفیت می بایست رضایتشان جلب باشد. که این امر باعث شود تا همکاری ها تداوم داشته باشد.

قیمت سیب زمینی با بسته بندی گونی

بیشترین سیب زمینی که هم برداشت آن و هم میزان تقاضا از کشور های خارجی داشته است، جلی و آگریا بوده است.

قیمت سیب زمینی با بسته بندی گونی در روسیه، ارمنستان، امارات و… تقریبا بالاتر فروخته می شود. و میزان خرید و فروش آن در بازار فود سیتی مسکو خیلی بالاتر است.

این فرایند تنها برای سیب زمینی ایران نیست بلکه حجم معامله برای سیب زمینی سایر کشور ها نیز به همین منوال است.

قیمت فلفل دلمه ای در ارمنستان به نرخ درام

در این سرتیتر سعی داریم تا شما صادرکنندگان عزیز را از قیمت سیب زمینی در ارمنستان که به نرخ درام خرید و فروش می شود آگاه کنیم.

هر شرکت بازرگانی فعال در این زمینه، معمولا دفتر فعالیتی خود را در کشورهای مختلف اندازی کرده است. و تحقیقات میدانی از بازار این کشور را به سادگی هر چه تمام تر انجام می دهد.

ما نیز همانند سایر همکاران، دفتر نمایندگی خود را در بازار ارمنستان ایجاد کرده ایم که اغلب پرسنل ما متشکل از اشخاص مجرب ارمنی هستند.

این همکاران هر روز بازار را بررسی می کنند و نیاز بازار را برای هفته آینده در می آورند.

به عنوان مثال، قیمت فلفل سیب زمینی ایران در ارمنستان در حال حاضر با نرخ ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ درام معامله می شود.

خرید و فروش سیب زمینی صادراتی همدان

خرید و فروش سیب زمینی صادراتی همدان جز مشاغل خوب و پر سودی است. که هر سال بر تعداد کسانی که می خواهند در این زمینه کار بکنند افزوده می شود.

همدان از قطب های تولید انواع سیب زمینی است که هر سال شروع برداشت و صادرات آن از اوایل خرداد شروع می شود و تا اسفند نیز ادامه می یابد.

به جز همدان، استان های کرمان، زنجان، اصفهان و کرمانشاه نیز در سطح قابل قبولی به عنوان بیشترین میزان سطح زیر کشت این محصول را به خود اختصاص داده اند. که همه این سیب زمینی برداشت شده برای صادرات، خرید و فروش می شوند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.