ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت فروش سیب زمینی عمده + سیب زمینی صادراتی

قیمت فروش سیب زمینی عمده صادراتی باتوجه به اینکه در کدام منطقه کشت شده و با چه کیفیتی هست مشخص می شود. این محصول در ایران کشت بالایی دارد و بیشتر استان ها آن را تولید می کنند.

سیب زمینی صادراتی

سیب زمینی صادراتی در بسته بندی های مختلفی از گونی و توری به بازار عرضه می شود. این محصول علاوه بر مصرف داخلی صادرات بالایی نیز دارد. در مقاطعی شاهد ایجاد تعرفه بر این محصول هستیم که در سال های گذشته به کشاورزان آسیب جدی وارد کرده است.

تولیدی سیب زمینی درجه یک در کشور، در شهرهای مختلفی انجام شده و از بزرگترین تولید سیب زمینی در کشور می توان به همدان و اردبیل به میزان تولید سالانه یک میلیون تن اشاره کرد.

سیب زمینی از جمله محصولاتی است که در موقع خرید عمده در بازار تره بار، مشتریان به بسته بندی آن دقت می کنند، زیرا رعایت نکات بهداشتی یکی از شروط در موقع خرید های کلی و جزیی در بازار های مختلف است، لذا رعایت چنین نکاتی از سوی تولیدکنندگان می تواند منجر به جذب بیشتر مشتریان گردد.

سیب زمینی تقریبا در تمام نقاط کشور به عمل می آید. از جلمه ی مهمترین این استان ها می توان به کرمانشاه، اردبیل، کرمان، همدان، زنجان، مرکزی، لرستان، شهرکرد و … اشاره کرد.

خرید و قیمت سیب زمینی عمده اصفهان

فروش سیب زمینی عمده

فروش سیب زمینی عمده در مراکز فروش، به روش گوناگون امکان پذیر است و مشتریانی که قصد خرید آن را دارند، می توانند از خدمات گسترده ای بهره مند شوند. این محصول باتوجه به بذر و سورت با قیمت های متفاوتی عرضه می شود.

در میان انواع مختلف سیب زمینی ها، سیب زمینی های تازه به دلیل بافت عال مورد توجه قرار می گیرند. فروش سیب زمینی، با توجه به این که خانوم های ایرانی آن را در غذاها زیاد مورد استفاده قرار می دهند، دارای بازار خوبی است.

با کمی دقت در مراکز فروش تره بار در سراسر کشور، مشاهده می شود که سیب زمینی ها در اقصی نقاط دارای طرفدار می باشند. فروش سیب زمینی، بیشتر به صورت عمده انجام می شود تا نیاز بازارها برطرف گردد.

فروش سیب زمینی با بهترین قیمت ها در بازار صادراتی عرضه می شود. بازار کشورهای عربی برای سیب زمینی ایران بسیار جذاب می باشد.

 

قیمت فروش سیب زمینی عمده + سیب زمینی صادراتی

قیمت سیب زمینی صادراتی

قیمت سیب زمینی صادراتی با نمونه های داخلی متفاوت است. برای صادرات سیب زمینی یکدست و بدون خرابی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل قیمت آن بالاتر می رود.

کیفیت سیب زمینی به میزان زیادی تحت تاثیر شرایط آب و هوایی و عملیات زراعی شامل کاشت، داشت، برداشت به موقع دارد. بهترین کیفیت خوراکی سیب زمینی معمولا با درجه بندی از نظر رنگ، ظاهر و بافت تعیین می گردد.

ایران در کنار کشورهای هلند و لهستان جزو ده کشور برتر تولیدی سیب زمینی درجه یک و صادرکننده سیب زمینی در جهان است. بزرگترین تولید کننده این محصول چین و اکراین هستند که در جایگاه اول و دوم قرار دارند.

با توجه به پتانسیل ایران در تولید و صادرات سیب زمینی، برخورداری از درآمد های ارزی، امکان استفاده از مشوق های صادراتی و وجود بازار بزرگ، فرآوری سیب زمینی و تولید و بسته بندی فرصت سرمایه گذاری مناسبی ارزیابی می شود.

با ورود دستگاه های صنعتی به کشور می توان سیب زمینی را به چیپس یا فرانچ فرایز تبدیل کرد و به این صورت از خام فروشی این محصول جلوگیری شده و ارزش افزوده بیشتری ایجاد می شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.