ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش پیاز زرد صادراتی + پیاز اصفهان

فروش پیاز زرد صادراتی اصفهان که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان می باشد در مجموعه سورتینگ ما در حجم های بسیار بالا انجام می شود.

پیاز زرد اصفهان

پیاز زرد اصفهان به را در فصل برداشت به استان های مختلف ارسال میکنند و با علاوه بر بازار داخل در بازار صادراتی به صورت سورت شده و در بسته بندی های توری عرضه می شود.

مجموعه سورت و فروش ما به عنوان مرکز خرید عمده پیاز در انواع مختلف، یکی از معدود مراکزی در کشور می باشد که قیمت مشخص هر محصول را به مشتریان عرضه می نماید. فروش بالای این مجموعه هم به دلیل قیمت های مقرون به صرفه می باشد.

مشتریان خارجی که با مجموعه کشاورزی آراد همکاری و فعالیت دارند معمولا تمام انواع محصولات صیفی جات مرغوب را با قیمت صادراتی از ما خریداری می نمایند چون با توجه به نوسانات ارزی خریدی که از یک مجموعه ایرانی انجام می پذیرد صرفه اقتصادی بالاتری برای مشتریان خارجی دارد.

قیمت پیاز صادراتی ایران + خرید عمده

فروش پیاز زرد

فروش پیاز زرد در بازارهای صادراتی و داخلی به دلیل کشت بالا بیشتر بوده است. این نوع از پیاز به دلیل خواص و طعمی که دارد بیشتر مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرد.

به عنوان تولید کننده در زمینه صیفی جات با تعیین قیمت انواع پیاز در کمترین سطح ممکن، در تلاشیم که محصولات خود را با قیمت مناسب تری در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم.

در راستای این هدف خرید به صورت عمده پیاز زرد را توصیه می کنیم. شما می توانید با کارشناسان فروش ما جهت اطلاع از قیمت در ارتباط باشید. پیاز انواع مختلفی دارد و می توان باتوجه به اینکه از کدام کشور سفارش دارید نوع پیاز را مشخص کرد.

یک عامل مهم دیگر به جز حوزه کیفی محصول این است که محصول مورد نظر در کدام منطقه کشت شده است. هر کدام از مناطق کشور ما نمونه پیازهای مختلف دارد. انواع پیاز در کشور ایران با تعرفه های مختلفی به کشور های مختلف دنیا صادر می گردد و با توجه به نوسانات موجود در ارز بین المللی می توان شاهد متغیر ترین قیمت ها برای محصولات صادراتی شد.

مرکز فروش پیاز صادراتی + قیمت پیاز

پیاز زرد صادراتی

پیاز زرد صادراتی توسط کشاورزان زحمت کش ما کشت می شود و در فصل های مختلف سال در اختیار صادرکنندگان و تجار قرار می گیرد. خرید از کشاورزان بصورت مستقیم به تولید کننده کمک می کند تا پیاز زرد با کیفیت را تهیه نماید و همچنین بدون واسطه خرید کند تا برای او از نظر هزینه به صرفه باشد.

خرید پیاز زرد مرغوب باعث می شود تا این محصول را با خیال راحت مصرف کنید زیرا در این صورت فواید بیشتری برای بدن دارد. اگر می خواهید کیفیت و ارزانی را در هنگام خرید انواع نمونه های پیاز با هم داشته باشید، مراکز خرید ما آماده ارائه خدمات مختلف به شما هستند.

کشور های همسایه همچون عراق و پاکستان و کشورهای حاشیه خلیج به خرید حجم بالایی از انواع پیاز از تولید کنندگان ایرانی اقدام می نمایند. اگر شما نیز به تازگی وارد عرصه تجارت گشته اید می توانید با اطلاع دقیق از شرایط صادراتی انواع پیاز تولید شده در مجموعه ما هر گونه اقدامی را در جهت خرید آن انجام دهید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.