ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش انواع پیاز صادراتی سفید.زرد.قرمز

فروش انواع پیاز صادراتی سفید.زرد.قرمز که به میزان قابل توجهی در کشور تولید می شود باعث شده کشور ما به یکی از فروشندگان اصلی این محصول تبدیل شود.

پیاز صادراتی سفید

پیاز صادراتی سفید به سورت سورت یکدست و کله انجام می شود، پیازهای کله و به اصطلاح بزرگ خواهان خوبی در کشورهای عربی دارد. پیاز سفید از خوش طعم ترین پیازها می باشد که به صورت خام خوری در کنار غذاها استفاده می شود.

در مجموعه کشاورزی آراد با استفاده از بهترین نوع از پیاز ها جهت بسته بندی و ارسال استفاده می شود. به علت کیفیت بالای پیاز در ایران و قیمت مناسب آن از فروش بالایی برخوردار می باشد.

خرید و فروش پیاز در ایران باتوجه به تولید بالای آن در همه فصل صورت می پذیرد. اگر به دنبال انتخاب و خرید عمده پیاز با کیفیت هستید ما به شما خرید عمده از مجموعه کشاورزی آراد را با قیمت مناسب معرفی می کنیم .

قیمت پیاز سفید امروز + پیاز صادراتی ایران

فروش پیاز صادراتی

فروش پیاز صادراتی در بسته بندی توری که در بازار صادراتی این نمونه از بسته بندی را پسند می کنند بسیار بالا می باشد. سالانه 4 میلیون تن انواع مختلف پیاز در کشور ما تولید می شود که همین موضوع باعث شده که ما صادرکننده این محصول باشیم.

امکان اطلاع از لیست قیمت پیاز عمده از طریق راه های ارتباطی ممکن گشته است که از طریق تماس تلفنی با یکی از شماره تلفن های موجود در سایت می توانید اطلاعات تکمیلی تری را دریافت نمایید.

مجموعه کشاورزی آراد امروزه بزرگ ترین صادر کننده انواع پیاز صادراتی به کشور های همسایه می باشد این مجموعه حرفه ای سابقه ای درخشان در زمینه صادرات دارد و تقریبا تاجران تمام کشور های همسایه هر ساله اقدام به خرید پیاز از مجموعه ما می کنند.

امکان اطلاع از شرایط صادرات و قیمت های صادراتی پیاز قرمز، سفید و زرد طلایی این مجموعه از طریق تماس تلفنی ممکن است که می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن سفارشات خود را ثبت کنید.

صادرات پیاز به کشور های مختلفی انجام می گیرد که از کشور عراق گرفته تا روسیه، عمان، قطر، امارات و پاکستان ما پیاز خود را صادر می کنیم. خرید این محصولات به صورت عمده و با قیمت عالی امکان پذیر است.

خرید پیاز زرد عمده

پیاز صادراتی زرد

پیاز صادراتی زرد هم که در دو نمونه موجود می باشد طرفداران خود را دارد و استان های اصفهان و زنجان بالاترین تولید را دارند.

خرید انواع پیاز به صورت عمده از مجموعه بزرگ سورتینگ کشاورزی آراد تنها توسط مشتریان داخلی انجام نمی پذیرد بلکه مشتریان خارجی نیز با خرید عمده پیاز با قیمت های استثنایی صادراتی همواره رضایت خود را از محصولات صیفی جات این مجموعه اعلام کرده اند.

قیمت خرید پیاز صادراتی در رنگ های مختلف برای کشورهای همسایه متفاوت می باشد. هر پیازی در هر فصلی باتوجه به میزان عرضه و تقاضا قیمت خاص خود را دارد.

تمام محصولات صیفی جات این مجموعه از لحاظ کیفیت و مرغوبیت در درجه بالایی قرار دارند و سطح بالای کیفی محصولات کشاورزی این مجموعه است که بیشتر مشتریان را نسبت به خرید ترغیب می کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.